^_^

oh teknik...

hari ni, tak taw la.. tibe2 je aku rajin nak update blog ni.. stelah sekian lama mnyepi.. hihi.. msti dh berhabuk kan.. hm.. TEKNIK... aku sekarang studen sekolah menengah teknik terengganu.. kenal x ? mesty kenal kan kan... dah stahun pun aku skolah kat situ.. pejam celik pejam celik tuppptup dah stahun.. cepat nye mase berlalu..
seriously,, aku x boleh sesuaikan lagi diri kat sane.. kadang2 timbul la jgk rase menyesal pegi sokolah kt sane.. tapi nak buat macam mane.. tak kan nak pindah kot.. sure mak ayah aku tak bagi.. sedih kan... :( aku kalo boleh nak skolah asal balik.. hmmm. aku tak boleh belajar kalo duk asrama...kalo dgn kawan2 aku rase nak bercakap je tiap mase.. da tu,, time bile aku nak stdy ? time exam ? tu pon,,first n second day je aku stdy.. yg laen x stdy sgt.. cmne nak cemerlang kan.. aku kalo boleh nak stdy dkat tempat yg sunyi.. macam dulu2 aku duk kat umah.. xde org kacau pon.. aku rindu saat2 tu.. aku tak nak duk asrama.. tak best.. letih taw tak.. ak rase mcm mnderita je duk sane.. tapi nak buat cnne... sabar jela yang mampu.. aku kadang2 mcm dh fed up je ngn sume ni.. dgn kawan2 nye lagi.. aku tak faham dgn kawan aku tu...stiap kali kluar ayat dari mulut dy,, stiap kali aku terasa.. terasa sangat2 taw tak.. pliss,, jage la prasaan aku jgk... aku taw la korg perfect kot..yeah,, aku sedar sape aku.. x perlu r cakap depan2 aku.. aku taw korang bergurau.. tapi agak2 la.. kalo aku ckp lepas ngn korang reti pulak terase ati.. dah tu ? kau ckapcmtu kat aku? ingat aku takde perasaan..aku dh lame bersabar taw tak.. kadang2 rase mcm nak nanges je.. tak tahan nak lalui sume ni.. sebab tu aku jauhi diri aku dari korang.. aku tak nak sedih lagi.. aku tak nak tambahkan dosa aku dgn mngumpat kau... susah nye korang nak faham prasaan aku kan..cakap kawan...kawan ke cmni? nasib ade budak2 dorm aku.. terubat la sikit perasaan ni.. aku bersyukur sebb ahli2 dorm aku cm baek jugak la..aku kalo boleh nak lari dari semua ni.. nak hidup bhgia mcm dulu.. nak pandai macam dulu.. aku tak boleh blajar kat sane.. makayah,, tolong la faham.. aku tak suke sekolah tu.. mnyeksa kan..nasib baek aku ade KEMA.. kema ni la yg slalu dgr mslah aku..sntiase dgn aku kat skolah..aku sometime x tahan duk dalan kelas tu..suke la korang kan, boleh sakitkan ati aku dalam diam...ntahla.. kalo mase boleh di undur,, akulah orang yg paling bhgia...hm.. aku mngaku, bnyak pngalaman aku dpt kt skolah tu.. contoh.. dpt kenal dgn manusia yg pelbagai jenis prangai.. cikgu2 yg x sporting, warden yg tegas..mcm2 lagi la
memang la kat luaran ni korang tgkaku tgh bhgia, hepi. tapi korang tak tahu yg hati aku sedih. xde sape pn faham.. termasuk makayah aku.. sedih kan..k,, aku lalui ni sorg diri... tnggal stahun je lagi.. Ya Allah,, berilah aku kekuatan untuk mnghadapi hari2 ku di skolah teknik ni.. amin..


                                        aku n kema.. minggu last kat skolah tu..:')

No comments: