^_^

Rindu Dia :'(

Assalamualaikum..hye2. tibe2 hari ni rasa cam nak update blog ni..kihkihkih..harini bertarikhkan 6 december 2012, aku nak crite sal dia ni ha.. ala, dia ni dulu special dalam hidup aku..skarang kiteorang dah tak rapat cam dulu lagi..sedih kan.. dia ni bukan BF i taw..ala, tak main la BF2 ni..haha..now, focus study dulu..cewah..hm, ni aku nak crite sal kawan aku..boleh merangkap kawan baik aku jugak la dulu..aku sayang dia taw..ok2..meh sini nak bgtaw name dia..name penuh dy Nurul Amanina bt Mohamad..biase aku panggil dy Ama je..senang n ringkas je kan.. nak gtaw salasilah camne aku boleh knal dgn Ama ni..ok, kiteorang kenal mase skolah rendah ag..satu skolah kan. cuma tak rapat..kenal pun camtu jela..mase form1 pun aku tak skelaas ngn dy..aku mula rapat dgn dia mase form tu la..sbb skelas ngn aku..dia baik ngn taw..aku rehat ngn dia, g toilet pun dye..rindu taw saat tu. :( mase form 3 pun aku skelas dgn dy..dlm kelas kite duduk same2..dalam mase 2 tahun tu, macam kenangan yang ade.. aku ingat lagi, mase form 2, dia baru cple ngn jemi..n aku lah orang first yang taw..haha..bangge taw..tu pun aku pakse dy ngaku, baru lah dy gtaw prkara yg sbenar..hampeh punye ama..malam2, kalau aku tak siapkan lagi homework, mesti ama kejutkan suruh bangun siapkan kerja tu..aku suka study ngn ama..especially study math..best taw..dia lah persaingan aku..kadang2 kiteorang berlumba nak selesaiakn math problem tu..mcm sweet je timetu.. ala, jeles lah tu..haha..aku rindu nak dengar dia cite sal msalah dia n jemi..sekarang aku rapat pun tak dengan si ama ni..sedih taw tak..last aku n dia msej pun awal2 cutu skolah tu..pastu takde dah lah.. sedih kan kalau korang kat tempat aku..banyak kot sebab kite orang tak rapat cam dulu..first mungkin, aku dah tukar skolah. jauh dengan dia..jumpa pun kadang je..lagi satu kawan2 aku ade problem ckit..masalah persahabatan..sbb tu tak jagi geng lagi skarang..ala, aku pun tak taw sangat kesah dyorang gaduh ni..taw sikit2 je..maklumlah duk jauh kan..jauhlah sangat ahaha. aku dengar cite dari kawan aku pun sakit ati sal budak tu..ntah pape la..haishh, malas nak komen banyak2..kan ade pulak yang bash aku..aku harap ama sokong orang yang betol..sedih taw..aku nak ama yang dulu..biarlah orang cakap macam2 kat dia, aku tetap sayang dia..susah lah aku nak benci or lupa dia. banyak perkara yang aku rindu..dulu mase form 3 aku mrajuk ngn ama sebab pe ntah..lupe r. mase tu dekat2 ngn exam...then, ama lembutkan hati dia mengalah ngan aku..aku suke giler time tu..
ok, malas nak cite panjang2..yang pasti aku rindu nak tengok muka masam ama tu..tgok ama nanges, bergurau senda ngn ama, part paling aku suka kutuk sal nenek ngn ama.. nenek ? nanti aku crita sal nenek tu ye...i love u ama ku sayng !



nilah salah satu gambar aku ngn ama..dia ni tak suka sangat bergambar...malu kot...comel kan kan kan ?

k lah, panajng sangat ke ? nampak sangat korang skip2 je kan..haha..takpe..tak kesah pun. okay, kalau adecrita lagi aku update lagi eh..ok jumpe lagi goodbye



No comments: