^_^

My Boss My Hero



assalamualaikum..hai..hello *lambai tangan* dan sewaktu dengannye..

hahaha..eh tibetibe aku gelak..gila ke hape ? ohmaiii..sebenarnya tak tahu nak tulis ape..kite redah jela..boleh kan..erm, tengok tak tajuk tu, My Boss My Hero.. tahu tak ape benda tu ? tu bukan sejenis biskut ea.. tu tajuk drama jepun lah..tajuk dia My Boss My Hero tu lah..pernah tengok cite tu ? best taw citer tu..memang funny plus klakar lah..kalo korang bosan, tak tahu nak buat ape, boleh lah layan cite tu..tak rugi kot kalau korang tgok..berbaloi baloi ah..aku pun tahu cite tu dari kkak aku.. aku bace dia punya tweet..ni haa



haa sambung balik cite tadi, lepas aku bace tu, aku usha usha la cite tu, nak try betol ke cite tu klakar..yes, i admit it..cite tu mmg klakar ah..episod pertama pun aku dah gelak..nak cakap ape lagi ek ? *think think* err, cite tu ade 10 episod je..sikit je kan ? tak lah membazir sangat masa tu..aku pun tengok tak habis lagi..hehe..tenet kat sini gile lembab..semalam aku tengok 5episod okay je, tak de network problem pun..hari nak buat hal pulak..nampak sangat tenet tu jeles ngn aku..ok okay, dah mengarut dah ni..aku tengok cite tu at dramacrazy.net..banyak jugak cite kat situ..tengok tengok sendrilah kan.. kalau nak tengok cite my boss my hero tu boleh tekansini kat situ dah ade sinopsis dia..pandai pandai la bace sendri..k lah, sampai sini je..selamat menonton yeee 

No comments: